SUSHI PRIME

Recentebeoordeling


4 sterren uit 176 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Prime. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 15:55 Was geen verse sushi en de rijst wel heel slap
22 mei 2026 om 16:37 Eten was geweldig en zeer lekker maar de bezorger kwam 45 minuten na afgesproken tijd. Het is prima als je wat later bent maar bel dan ook eventjes
19 mei 2026 om 1:26 Super! Thank you very much, I will certainly come back to this place!
9 mei 2026 om 21:54 Heerlijke sushi, met veel keuze ook voor vegas
2 mei 2026 om 21:21 I have had better. En de bezorging was rete traag. 1,5 uur gewacht. Restaurant publiceert geen telefoonnummer en is niet te bereiken. Never again
24 apr 2026 om 21:08 Familieschaal. Was goed maar opgevuld met sla. Op 10-2 had ik dit ook besteld. De schaal zal toen helemaal vol, geen sla., Viseutjes en andere sushi’s , wat luxer en groter voor 3 volwassenen. Hield toen over. Nu met 2 volwassenen en kind op.
20 apr 2026 om 20:53 Heerlijke verse sushi, prima bezorging - en vriendelijke mensen - een aanrader
12 apr 2026 om 21:41 Verse producten Goede bezorgtijden
12 apr 2026 om 19:53 Het eten was lekker, ik heb helaas wel 20 minuten langer op mijn bestelling moeten wachten. Had besteld voor 17:05u maar kreeg het pas om 17:25u. Dit is heel vervelend als je ergens op tijd moet wezen en voor een bepaald tijdstip besteld.
31 mrt 2026 om 20:30 alhamdoelilaah
28 mrt 2026 om 5:31 Het was lekker. Alleen jammer dat er geen warme dingetjes bij zaten.
27 mrt 2026 om 0:13 een bestelling van bijna 80 euro, die ook nog eens een uur later kwam dan belooft. die ik uiteindelijk ook nog een zelfs beneden bij ons complex op mocht halen de bezorger kon niet parkeren vanwege zijn accu.